GRY

piątek, 10 sierpnia 2012

Cytaty Bas Tajpan




Bas Tajpan




Nienawidzisz mnie, tego co było między nami
Ale widząc mnie, wspomnienia wybuchają jak dynamit

***

Jaram, pewnie, ja cały czas palę
Każdy joint, każdy buch wzbogaca mój talent

***

Bo miłość ona jest najważniejsza
Miłość od nienawiści zawsze dużo potężniejsza

***

Gdybym był magiem i mógł spełnić Twoje 3 życzenia
To jaka była by Twa prośba?
Prawda, że piękna ta pokusa?
Pamiętaj, że, że pokusa ta też groźna 

***

Nie ma we mnie wspomnienia które nie boli!
Wychodze stąd, nie zostane ani chwili dłuzej!
Popłynę moją łodzią przez sztormy i burze.

***

Otwórz oczy czas przestać śnić - chodź tu ze mną,
Razem odnajdziemy cel, wiesz

***

Nie myśl o tym co wydarzy się za parę lat
Tu i teraz to jest twój świat
Nie myśl o tym co wydarzy się za parę dni
Chwila jest piękna nie marnuj tych chwil

***

Czy bardziej cierpi ten, kto czeka zawsze
Czy ten kto nigdy, nie czekał nikogo
Czy prawdą jest, twoje słowo każde
Jaką jutro przyjdzie iść nam drogą


***

To jest mój świat, czasem idealny, czasem pełen wad.
To jest mój świat, czasem słodki uśmiech, czasem słona łza.


***

Ziele, wasze zdrowie, przyjaciele
Ganja do powiedzenia ma nam zawsze wiele
lepiej, żebyś pił niż palił twierdzi społeczeństwo
Z tym, że ziele to spokój, alkohol to szaleństwo


***


Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
Nikogo nie zabiła, a jednak zakazana
Dla rasta sakramentem jest marihuana
Sadzić, palić, zalegalizować!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz